MALI OGLASI

PRETRAŽI OGLASE

Tražite posao

VIDEO

Raspored prikazivanja filmova: S nama u kino besplatno!

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

Kino korner Centra za kulturu Matija Petar Katančić u Valpovu, našim vjernim čitateljima i dalje će svakog vikenda poklanjati po pet besplatnih ulaznica za neku od predstava. Da biste postali dobitnikom besplatne ulaznice, potrebno je popuniti prijavu i imati malo sreće, jer imena dobitnika se izvlače programom Random.org. IMENA DOBITNIKA OBJAVLJUJEMO PETKOM, OKO PODNEVA, na istoj ovoj stranici, na dnu rasporeda! Sretno!

RASPORED PRIKAZIVANJA FILMOVA ZA VIKEND 01.-03. STUDENOG

U PETAK, 01. STUDENOG KINO NE RADI!

Subota i nedjelja u 16:00 sati

OBITELJ ADDAMS

Žanr: animirani, SINKRONIZIRANO!

U kinima od: 31.10.2019.

Trajanje:  87 minuta

Uloge:  Ozren Grabarić, Jasna Bilušić, Mila Elegović, Klara Uglešić, Eva Biljan, Nikola Čiča, Dražen Bratulić, Dora Jakobović, Dragan Peka, Mima Karaula

Sadržaj: Ako ste mislili da je vaša obitelj čudna, razmislite još jednom. Pred vratima je jedna od  najčudnijih, najneobičnijih i najstrašnijih obitelji svih vremena – obitelj Addams. Ovog listopada u kina dolazi animirana obiteljska komedija koja prikazuje zgode i nezgode slavne obitelji. Animiranu komediju su režirali Conrad Vernon i Greg Tiernan a temelji se na likovima koje je stvorio američki karikaturist Charles Addams, poznat po svojim izuzetno mračnim i jezovitim likovima. Morticia Addams je vrlo odana mužu i djeci, te je svojevrsno blijedo ljepilo koje drži obitelj na okupu. Zlobni ali dobar Gomez Addams je strastveno zaljubljen u svoju suprugu te se jako uzrujava oko problema koje najčešće sam zakuha. Njihova kći Wednesday Addams je sjajna ali uvijek loše raspoložena teenegerka koja ima dugu pletenu kosu i specifičan smisao za humor. Desetogodišnjak Pugsley Addams obožava upadati u probleme. Ujak Fester odnosno Fester Addams je veseljak dobre naravi koji je neprekidno u sukobu s zakonom. Obitelj Addams ulazi u sukob se Margaux Needler, lokalnom TV zvijezdom koja se bavi uređivanjem domova, te se pod svaku cijenu želi riješiti Addamsovih iz svojeg susjedstva. Nevolja nikada ne dolazi sama pa Addamsovima u goste dolazi bliža i šira obitelj što dodatno šokira Margaux i lokalno stanovništvo.

Subota i nedjelja u 18:00 i 20:00 sati

TERMINATOR: MRAČNA SUDBINA

Žanr: akcija, avantura, SF

U kinima od: 31.10.2019.

Trajanje:  128 minuta

Uloge: Linda Hamilton, Mackenzie Davis, Edward Furlong, Arnold Schwarzenegger

Sadržaj: Prošlo je 35 godina od prikazivanja prvog Terminatora, a u novom nastavku gledamo legende iz prvog filma. Serijal se vraća korijenima, ali ima i suvremenu senzibilnost baziranu na kolektivnoj anksioznosti oko umjetne inteligencije. Prva dva filma o Terminatoru su se bavila tjeskobom o strojevima iz budućnosti i prihvaćanjem istih u fantastičnom kontekstu. Ideja ovog filma je predstaviti priču koja ima smisla u sadašnjosti. Puno toga čini se kao prognoza jer postaje realnost svijeta u kome živimo.

Prijava za besplatne ulaznice: klik

Dobitnici besplatnih ulaznica su:

  Maja Huis

  Laura Majdenić

  Iva Huis

  Vedrana Arnaut

  Marina Pejak

Sve prijave

Iva Huis

Maja Huis

Vedrana Arnaut

Maja Huis

Iva Huis

Marina Pejak

Laura Majdenić

Laura Majdenić

Laura Majdenić

Laura Majdenić

Filip Čolaković

Ulaznice po cijeni od 20,00 kn za predstave u 16:00 sati (2D i 3D)  te 20,00 kn za večernje predstave (3D predstave 25,00 kn) u prodaji na blagajnama kina jedan sat prije početka svake predstave. Radno vrijeme blagajni kina je petak od 17:00-22:00 sata, subota i nedjelja od 15:00-22:00 sata.