MALI OGLASI

Tražite posao

VIDEO

Planinari na Krndiji i Papuku

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

BELIŠĆE Belišćanski planinari nastavljaju s brojnim aktivnostima oa su i protekli vikend iskoristili za izlete u bližoj i daljoj okolici.

-Bili smo u Gazijama na izletu Prvi zadnjega (prvog dana zadnjeg mjeseca u godini) domaćina HPD „Sunovrat“ Đurđenovac na Krndiji. Iz našeg društva bilo nas je osamnaest. Okupilo se oko 150 planinara iz 10 planinarskih udruga. Domaćin nas dočekuje s pićem dobrodošlice te čajem i masnim kruhom. Nakon pozdravne riječi domaćina idemo na predviđene tri planinarske staze: kraća staza je preko Pijeskova (oko 2 sata), srednja staza je staza Put dida Račkog (oko 3 sata) i duža je na Petrov vrh (oko 4 sata). Naših petero članova odlazi na Petrov vrh, a svi ostali na stazu Put dida Račkog. Hodali smo dionicama Tragom prvog izleta, Razbijeno kolo, Kolut i dionicom kroz kanjon Lekinog potoka do planinarske kuće.  Vrijeme je za ovo doba godine predobro i mi smo ga iskoristili za hodanje po tepihu od lišća, a usput smo imali priliku i brati gljive sunčanice. Pri povratku u planinarsku kuću očekuje nas izvrstan planinarski grah, nastavljamo druženje uz piće i živu glazbu. Pozdravljamo se sa domaćinima i u 16 i 30 krećemo doma, zapisao je Matko Florijančić.

Naš jedan član bio je na pohodu „Anđina baraka“ u spomen poginulim hrvatskim braniteljima na Papuku, a domaćin je PD „Mališćak“ iz Velike. Okupljanje je bilo ispred crkve Sv. Augustina u Velikoj u 8 i 30 sati. Okupilo se oko šezdeset planinara. Dočekali su nas ljubazni domaćini s pićem dobrodošlice te pecivom i čajem. Krenuli smo prema Starom gradu i Tauberovim stijenama. Nastavljamo do vrha Lapjak i nakon 3 sata hoda dolazimo do Anđine barake. Nakon druženja, molitve i fotografiranja, krenulo se nazad, izvijestila je Mila Andrić.

Matko Florijančić/Mila Andrić

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

PROGNOZA VREMENA

giweather joomla module

DRUŠTVENE MREŽE

FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinRSS FeedPinterest
Pin It

Forthuber
Agencija za nekretnine
Brzi i pouzdani!
PCV i ALU stolarija, završni radovi u građevinarstvu