MALI OGLASI

Tražite posao

VIDEO

Kružnom stazom po Krndiji

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

BELIŠĆE  Grupa belišćanskih planinara odlučila je posjetiti Krndiju i dobro poznatu planinarsku kuću Tivanovo, za koje ih vežu neke lijeoe usoomene.

-Kao što smo se i dogovorili ovaj put  idemo na Krndiju u Gazije. Nas desetero planinara autima dolazimo oko devet sati do planinarske kuće Tivanovo. Dobro poznati prostor nam djeluje tužno i prazno, mir, tišina, ne čuje se veseli smijeh i priče planinara.  Ovo novo normalno……ufff  nije normalno.

Odlučili smo se da idemo hodati  stazu preko "pijeskova". Idemo makadam putem lijevo od planinarske kuće  te skrećemo desno preko potočića na kojem je sagrađen most. Slikamo se na mostu i stazom se polako penjemo prema hrptu i Debelom brdu. Na vidikovcu nas čekaju klupe gdje pravimo pauzu uz okrjepu. Nastavljamo put i spuštajući se stižemo do kamenoloma. Silazimo prema izvoru Babina voda  i makadam putem  do planinarske kuće. Ishodili smo kružnu stazu po Krndiji.

Muški dio ekipe hvata se posla oko loženja vatre. Uz vatru i pečenje družili smo se više od dva sata.

Vrijeme je lijepo i sunce nas grije, a moramo poći jer neki su imali zakazano cijepljenje….ovo novo normalno…

Tekst: Mila Andrić

Slike : Ljiljana Vrbešić, Franjo Šmit, Branka Ringl Tomaš, Mila Andrić

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

PROGNOZA VREMENA

giweather joomla module

DRUŠTVENE MREŽE

FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinRSS FeedPinterest
Pin It

Forthuber
Agencija za nekretnine
Brzi i pouzdani!
PCV i ALU stolarija, završni radovi u građevinarstvu