MALI OGLASI

Tražite posao

VIDEO

Završen ovogodišnji Pohod slavonskim planinama

Zvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivnaZvjezdica neaktivna

BELIŠĆE Ovaj vikend 16. i 17. 5. u organizaciji Slavonskog planinarskog saveza, a u sklopu obilježavanja 120 godina planinarenja u Slavoniji održan je i 5. pohod slavonskim planinama - Papuk.

Na ovom, kao i na prethodna četiri planinari Belišća bili su sudionici. Obzirom na zahtjevnost i težinu pohoda sudjelovalo je samo sedam članova našeg društva uz tridesetak ostalih planinara.

Slavonski planinarski savez je 2011. godine započeo održavanje "Pohoda slavonskim planinama" kružnom obilaznicom - tzv. Slavonski planinarski put s 31 obaveznom i 4 neobavezne kontrolne točke koja prolazi preko svih 5 slavonskih planina.  Inače ovo je prva planinska obilaznica u Hrvatskoj uspostavljena još 1957. godine i najduža oko 320 km  duga.

Turni pohodi su se odvijali da se prolazi svaka planina dva dana. 2011. godine se krenulo s Petrovog vrha na Psunju do planinske kuće Strmac. 2012.g. - Požeška gora od Strmca do Komorice, 2013.g. - Dilj gora od Komorice do planinske kuće Borovik, 2014.g. - Krndija od planinske kuće Borovik do planinarskog doma Jankovac. Ove godine - Papuk od Jankovca prvi dan do Novog Zvečeva, drugi dan od Zvečeva do Planinarskog doma Petrov vrh. Vrijeme oba dana bilo je idealno uz svježi povjetarac, prvi dan malo oblačno, a drugi sunčano. Prvi dan se hodalo 25,4 kilometara, 7 sati hoda uz 1,46 sata odmora. Garmin je pokazao i 1160 m uzbrdice , 1170 m nizbrdice i prosječne visine 977 metara. Krenuli smo od Jankovca u pravcu vrha Ivačka glava 913 m, pa grebenom i do najvišeg vrha Papuk 954m, spuštanje, pa uspon na vrh Lom 887 m i ponovno spuštanje na 460 m u Novo Zvečevo. Bez obzira na zahtjevnost staze mogli smo uživati u ljepoti ove planine pune cvijeća i nepreglednih površina procvalog divljeg luka. Šumovi potočića i veseli cvrkut ptica pratili su nas cijelim putem. Bilo je i nekih susreta s divljim životinjama, koje smo uznemirili (srne i divlje svinje). U Novom Zvečevu kod malog ribnjaka organizator SPS priredio je fiš paprikaš, pa se tu okrijepilo, družilo i odmaralo.

Nakon noćenja drugi dan u 8 sati nastavili smo prema Zapadnom Papuku na vrh Ljutoč 697 m. Dionica  od Zvečeva do Ljutoča pokrivena je prekrasnom šumom jele. S desne strane puta visoke i vitke stare jele, a s lijeve  po svud razasute mlade jele preko kojih  se pruža prekrasan pogled na prijeđeni dio Papuka. Ponovno se spuštamo i prolazimo kroz pretežno bukovu šumu, a onda strmi uspon na Crni vrh 865 m. Na kamenom vrhu se odmaramo i uživamo u pogledu na Virovitičko podravsku županiju. Nastavljamo grebenom uz lagano spuštanje kroz prelijepu bukovu šumu, te na 712 m u dnevnik stavljamo posljednji pečat s vrha Vrani kamen 35.  kontrolnu točku obilaznice SPP i nastavljamo još 4 sata hoda do Petrovog vrha. Taj dan bilježimo  27,8 km, 7,12 sati hoda, 2,55 sati odmora, uzbrdice 1170 m, nizbrdice 1035 m  i prosječne nadmorske visine 874 m.

Na kraju pohoda veliko kod Planinarskog doma Petrov vrh veselo druženje sudionika te rastanak do novog početka pohoda iduće godine.

Ovom prilikom podijeljena su i priznanja sudionicima pohoda. Naše društvo HPD "Belišće" dobilo je dva priznanja "Dr. Kamilo Firinger" za najviše ovjerenih dnevnika u 2009. i 2011. godini.

Za ovjerene dnevnike i prijeđeni Slavonski planinarski put spomen značke SPP-a dobile su: Nada Ivić, Marijana Sabo i Nada Donković. I ovom prilikom ono naše planinarsko:Umor nestaje - zadovoljstvo ostaje.

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osvježi

PROGNOZA VREMENA

giweather joomla module

DRUŠTVENE MREŽE

FacebookMySpaceTwitterDiggDeliciousStumbleuponGoogle BookmarksRedditNewsvineTechnoratiLinkedinRSS FeedPinterest
Pin It

Forthuber
Agencija za nekretnine
Brzi i pouzdani!
PCV i ALU stolarija, završni radovi u građevinarstvu